Nedtelling

I dag er det nøyaktig 1 måned til jeg forlater Okahoma for å returnere gode, gamle norge. Gleder meg ekstremt til å komme meg hjem igjen, samtidig som jeg kjenner jeg ikke vil dra. I ni måneder har jeg bodd her borte. Dannet meg en rutine, fått meg en ny hverdag betående av nye venner. Dette er livet mitt nå, og jeg vet ikke om jeg er klar til å gå tilbake til min gamle hverdag i Stavnger. Jeg har hatt ett år med sommer og sol, usunn mat, nye idretter, nye mennesker og ikke minst et helt annet språk. Det er personer her jeg er veldig knyttet til som jeg vet jeg ikke kommer til å se igjen når jeg returnerer til Norge. Jeg vet jeg alt i alt liker norge bedre – med venner og familie og alt. Men jeg vil ha det beste av begge plasser, og det er så utrolig mye jeg elsker ved Oklahoma.

Jeg kommer til å savne å ha venner med bil. Komplimentene og vennligheten jeg mottar av venner, bekjente og til og med fremmede. Jeg kommer til å savne de korte, morsome skoledagene. Jeg kommer til å savne de uklige turene jeg har til hastings (coffee shop). Den fantastiske stjernehimmelen. Det deilige været. Main street. Jeg kommer til å savne den vanlige treningsruten på golfbanen. Å snakke med vertsøster før vi sovner om kveldende. Jeg kommer til å savne vanntårnene jeg forbinder med USA. Jeg kommer til å savne redneck dialekten mange har. Jeg kommer til å savne vertsfamilien min. Men mest av alt kommer jeg til å savne alle de fantastiske personene jeg har fått æren av å bli kjent med her borte.

Ellers gikk helga bort til overnatting hos ei venninne fredag, kvalitetstid med BT i går og i dag dro jeg til et steakhouse med BT og familien fordi søsteren hans har bursdag i dag.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nedtelling

  1. stinee sier:

    Gelder meg som en liten unge til du kommer hjem <3<3<3

Legg igjen en kommentar

