Softball + Active Child

Dette har vært en syyykt lang, innholdsrik uke så langt. Mandag hadde softballaget team night, hvor vi så «she’s the man» og fikk goodie bags fyllt med godter, t-sjkorte, ribbons og diverse småting.
Image

Denne sammenkomsten tok sted på grunn av at vi dro til state tirsdag. Møtte opp kvart over 7, spiste frokost, og kjørte utover til Oklahoma City hvor kampene tok sted. Vi vant første kamp, men røk så vidt ut i semi. Dette var veldig synd og overaskende, i og med at Min skole vant state i softball fastpitch. Var elendig stemning da vi busset til et spisested, men da folk endeli var i bedre humør ble det partybuss på vei fra (som det var til). Alle stod i seter/på gulv og danset, og enkelte freshmen dannet en grindelinje i midtgangen. Haha, var moro da. 
Image

Da vi kom tilbake fra OKC i 5tiden hadde vi Junior night, så de fleste juniorene fra softball ble igjen i fieldhouset og så film. Husker ikke en gang hvilken.

I går ble det ande saker. BT hentet meg i 5-tida, så dro vi å vasket bil og kjørte rundt.
Image
Image
Image

Etter et stopp innom hastings during happyhour for billig frappe var det konsert som stod på menyen. Active Child spilte like ved Main Street i Norman, så jeg var utrolig stoka på å dra. Dørene åpnet 9, og vi var blandt de første som kom. Oppmøte var overaskende lite, og lokalet mindre enn et klasserom. Alt i alt var vi vel 30-40 stk. Under de to åpningsbandene var folkemengden halvert av det igjen. Første band,  superhumanoids, var veldig flinke. Andre artist var en knøttliten, nerdete, wannabe Deadmau5 som ikke fallt i smak i det heletatt. Så har vi Active Child da, som gjorde det helt fantastisk. Siden det var en ganske liten gig, var jeg oppi scena, og var i en menter avstand fra sangeren til en hver tid. Tok ham i hånden to ganger, og planlegger og aldri vaske hendene mine igjen.
Image
Image

Var for mørkt til å få bra bilder inne i lokalet, og jeg kjente jeg ikke gadd å blitze han i trynet. Uansett, det var utrolig koselig, og kostet bare 12 dollar, noe som også overasket meg veldig. Er sykt glad for at jeg dro, selv om jeg ikke kom hjem før kvart over to og derfor har vært pudding i hele dag. 

I morgen blir det kino og lørdag skal jeg på movie night med en masse folk. Blir bra! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

