Two weeks

Nedtellingen er herved i gang. 14 dager til flyet forlater Oklahoma, 15-16 til jeg har føtter plantet på norsk jord igjen. Akkurat nå er jeg trist, glad og forvirret. Har hatt det så ufattelig bra de siste to månedene her i USA at jeg virkelig ikke vil hjem. Men jeg har ikke ord for hvor masse jeg gleder meg til å se alle vennene mine igjen, og gleder meg masse til sommer. Er bare så utrolig mange forskjellige følelser som surrer runt på en og samme gang. Kommer til å bli helt jævlig å dra herfra.

Har to uker igjen, og det kommer til å bli to bra uker. I dag hadde jeg 1-3 time, før jeg skippet resten av dagen for å spise lang lunch. Dro med 5 andre på Jimmy’s egg, før jeg og BT dro på starbucks during happy hour (halv pris på frappuchino) og så tvang jeg ham til å bli med meg på shopping. Fikk samlet sammen litt stusslige gaver til mine nærmeste venner.


Gode minner.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Two weeks

  1. tsbøddi sier:

    ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Legg igjen en kommentar

