Siste tid

I dag var siste skoledag. 17. Mai.
Siden sist har jeg vært på Dibble og Blanchard’s graduation, samt Georgias graduation fra kindergarden, siden hun skal starte i første klasse neste år. Vært på sleepover hver helg, feiret graduation med BT som tilsvarte sushi med firkløveren, kaffe and the great finale: charity show et sted kalt «the hidden castle». Lenge har vi sett på et bilde til salgs på blue moon sushi, hvor vi er stamkunder. Jeg skulle kjøpe det i graduation gave til BT, men da jeg dro for å kjøpe det var det borte. Snakket med de som jobbet der, og kom i kontakt med hun som malte bildet. Det viste seg at et par dager før jeg dro for å kjøpe det hadde hun tatt det ned, og gitt det til en auction for charity. Etter sushi dro vi fire derfor for å by på bildet, og ble der og for å følge med på showet. Herregud. Visste ikke hva jeg kom til å møte på. Så for meg et komi show eller noe – men jeg var way off. En gruppe meget gale folk, bestående av for det meste transer og homofile – danset og turnet. De reklamerte for skifting av kjønn, det var en haug kondomer etc. på alle bord, og folkene som var der var… Glasshusrotter, med helt syke kostymer, parykker, etc. Er vanskelig å forklare, men skal i detalj forklare en liten hendelse som tok sted like før vi dro. Satt på et bord og fulgte med på showet helt ytterst på første rad. På scenen er en homofil mann ikledd en tight, kort dongerishorts. Han klatrer i/danser rundt en strippestang, før han tar av seg denimshortsen. Deretter trusa. 8 lag truser senere (nei han var ikke naken), tar han frem spraykrem. Ja. Han spruter krem over alt, og vi ligger alle langflat og ler og heier. Folk springer opp til scenen og putter penger i undertøyet hans, da han sikter mot publikum. Med kremen får han folk til og enten spise krem av armene hans eller motsatt. Og så sikter han mot bordet vårt. BT klemmer seg inntil meg av frykt, men det var ikke han som ble den utvalgte. 5 sekunder senere sitter jeg ordløs med masse krem i munnen. Simpelt hadde han kun sprutet krem i munnen min og beveget seg videre. Kan med hånden på hjertet si at det er det met legendariske øyeblikket i mitt liv så langt.

Så bydde vi på bildet, og vant det. Yay.
Image
ImageImage

Image
Image
Image

Har vært sykt opptatt, glemte til og med bursdagen til min onde stemor, som var på samme dag som blanchards graduation. I dag da jeg kom hjem fra skolen innså jeg og at det var 17 mai og full feiring hjemme i Norge. Hadde helt glemt det.

I morgen bir det tivoli ++, lørdag blir det BT, sushi, bursdag ++, søndag blir det BT, pakking ++, Mandag blir det nok BT, familieting og pakking. Wæææ, kan ikke tro at jeg snart må dra. Har vært et vrak de siste dagene, er ubeskrivelig trist og gruer meg til å dra.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

