Hjemkomst!

STATUSt:
Glemte objekter i Oklahoma: 1 stk Macbook
Felte tårer siden avreise: To ølglass (0,5)
Nære venner og familie jeg ikke har sett siden jeg returnerte Norge: 60%
Velkommen hjem fest: 1 stk surpriseparty
Timeantall med søvn: gjennomsnittlige 15 timer natten
Antall arbeidsplasser: arbeidsløs
Skoler jeg kan gå på til neste år: He… St. Ol… Kon… Oh, never mind. Ingen skoler vil ha meg. Jippi.

Er utrolig godt å være tilbake! Hittil har jo folk hatt skole, mens jeg har hatt fri i nøyaktig en måned i dag faktisk. Hurray. Men nå er eksamenstiden over for de fleste siddiser, og folk reiser bort. Jeg derimot har null planer for sommeren, sett bort fra arbeid. Men ingen vil ansette meg, så da har jeg ikke det heller. Gleder meg til besøk av mine tre søte i juli. Ellers blir dette en tom sommerferie!

Men ja. Norge. Hav. Mat. Språk. Buss. Herlig, alt sammen. Mitt amerikanske liv hører ikke egentlig til her, så alt er bra, sett bort fra min store mangel av tidsfordriv. Og ikke minst det meget dårlige været som er her. Kom hjem til en uke med sol. Varte som sagt kun en uke.

Ellers vil jeg takke alle som har fulgt bloggen min dette året! Har ikke vært mye interessant lesestoff, så er like greit at blogg-livet mitt tar slutt nå. 

Vil og si at utveksling er konge. Sitter igjen med fler minner fra ett år enn jeg har fra de siste 5 årene før avreise. Anbefaler et år i utlandet på det sterkeste. Om ikke utveksling, i alle fall opplev verden. Det verste med Oklahoma var det få antall reisende. Nesten ingen hadde vært i andre land, noen hadde ikke en gang vært i andre stater. Som norsk leser av min blogg har du et privilegium, ta det i bruk – opplev forskjellige sider av kloden. Det anbefales.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hjemkomst!

  1. Kristine sier:

    Du e fortsatt kjempeløyen!

Legg igjen en kommentar

